Kalusto esittelyn toisessa osassa esitellään samassa paketissa maantiemankeli ja treineri (aka harjoitusvastus). Tämä paketti on yleisesti käytössä, kun ulkolämpötila ei suosi pyöräilyä. Nishiki on palvellut maantiellä loppukesästä 2008. Perinteiden mukaan fillari on ostettu 50% alennusmyynnistä edesmenneestä KT-sportista Kuusaaankoskelta. Runko on tietenkin patrioottisen sinivalkoinen höystettynä Team Finland tarroilla. Muuten värikoordinointi on vielä hieman keskeneräistä. Runko on ainakin omaa silmää miellyttävä juuri ja juuri sloping mallinen ja takahaarukan yläputket on valmistettu carbonista. Kuulemma suodattaa hyvin tärinöitä.. Treineri on hommattu männäkevättalvella ja ennen tätä talvea vain sisäänajettu. Alkaneella kaudella treineriä on tähän mennessä kulutettu jo reilusti enemmän kuin koko edellisenä.Runo: Nishiki Competition (race) vuosimallia 2007 (koko M)
Etuhaarukka: Nishikin oma, jossa hiilikuituinen kaulaputki
Osasarja: Shimano 105 joka puolella
Vanteet: Mavic Aksium Race (2008)[kuulemma 140g alkuperäsiä -07 malleja kevyemmät!!!]
Pikalinkut: Kesällä American Classicin titaaniset linkut
Renkaat: treinerikäytössä takana joku vanha Vittoria, kesällä Continentalin Grand Prixit.
Satula: flow mallinen ja barokki-kuosinen spektaakkelimainen Velo
Satulatolppa: Prorace CARBON
Stonga: mallia Aero
Pulloteline: on
Eturattaissa ei mitään compact-pelleilyäTreineri: Tacx T1435 Sirius Soft Gel.
Lisävarusteena todella komea ja mieltä stimuloiva liikennematto sieppaamassa hikeä ja vaimentamassa jurnutusta.
Lisäksi varustukseen kuuluu yleensä vähintään kolme pyyhettä strategisissa paikoissa.
-Nyt pitää ruveta vaihtamaan Canyoniin tuliterää voimansiirtoa Portugalin reissua verten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti