Kauden ensimmäinen treeniviikoksi kelpaava viikko takana. Selkäongelmien helpotettua päätin jättää juoksun, tuon liikuntamuodoista viheliäisimmän, minimiin ja keskittyä harjoitussuunnitelman mukaan leipälajiin. Selkä on ihan ok kunnossa, mutta reidet väsyy, kun niiden pitää liikuttaa liki 80 kiloista ruhoa. Ehkä tästä vielä noustaan. Seuraavana viikonloppuna on testi/infoleiri Messilässä. Vähän pelottaa jo etukäteen ohjelmassa oleva ylämäkireeni. Ylämäet on tunnetusti ollut henkilökohtaisesti varsinainen murheenkryyni. Saa nähdä mahtuisko leirin jälkeen vielä valmennusryhmään.
Nyt on vuorossa kalustoesittelyn osa 1, rospuuttokelin yleisin työkalu.
-LOKARISINKULA-
Runko: Zoulou Pekana (oisko ollu runkokoko 560mm, tais sinnepäin)
Kiekot: edessä randomi napadynamonapa , takana Mavic Aksium RACE
Renkaat: Maxxis Locust
Kammet: SRAM Rival, pelkästään pienemmällä rattaalla(39)
Jarrut: Biltema cantileverit
Putkiosat: ylijäämiä vuosien varrelta
Voimansiirto: Chain Tensioner ja 15piikkinen sinkularatas takana
Lisävarusteet:
-pulloteline(on tärkeää pysyä nesteytettynä raskaiden harjoitteiden aikana)
-varasisuri+rengasraudat+erikoisavain linkkuihin)
-napadynamoon kytketty 2 lediä eteen ja 1 taakse
-taakse punainen vilkkuledisysteemi
-lokarit(biltema)
Lisämainintoja:
Stemmi on vaihdettava ylösalaisin, että asento paranee(tai ostettava uus suorempi, musta sopis värimaailmaan paremmin).
Maxxiksen Locustit heittää niin paljon hiekotussoraa, että rungosta on lähteny yhdessä kaudessa maalit keskiön seudulta kokonaan.
Ledeihin vaihdettava isompi vastus, tai vakiovirtalähde, kaikki palo ekalla lenkillä.
Lisäksi eteen on tulossa teholedi, kunhan sille löytyy sopiva vakiovirtalähde.
Jarrupalat vaihdettava ensi tilassa.
Soiva peli - sinkulalla ajo mukavaa vaihtelua ja lajivoima kehittyy.
Kattelin tossa kun presidentti kätteli HiSu-MM joukkuetta ja ajattelin, et äijä vois ees sen verran yrittää panostaa tohon työmatkapyöräilyyn, et saatais sut linnaan. Linnaanhan ne konnat kuuluu nääs.
VastaaPoista