sunnuntai 11. heinäkuuta 2010
KELE ja TANA
Hieno sprintti. 11 rastille ajaessa muutin matkalla reitinvalintaa ja päätin ajaa suoraan rastille 12. Jossitellaan sen verran, että jos olisi kiinnostanut plaketti, niin olisi kyllä ollut aikaa hakea matkalla se 12... No pyörä toimi kuitenkin hyvin. Sen pituinen se.
Huomenna forest model ja tiistaina middle.
lauantai 10. heinäkuuta 2010
Run `n Bike
Run `n Bike fillarointiliike Chavesissa hoiti homman ja jarru pelaa taas. Sitten pääsikin jo mallisuunnistamaan. Ruuvailin Miry:n pyörään kiinni ja kruunasin kokonaisuuden tuliterällä A4-kokosella levyllä. Kyllä nyt kelpaa laittaa karttaa telineeseen, kun ei jää turhaan ylimäärästä levyä tuijoteltavaks. Huomenna on mallisuunnistuksen perusteella todella suuret mahdollisuudet eksyä melko majesteetillisesti. Mukulakivillä ei saa kartasta mitään selvää edes kävelyvauhdissa.
perjantai 9. heinäkuuta 2010
Jatkuu
Montalegre
tiistai 6. heinäkuuta 2010
This season I`ve been mostly...
Hei pitkästä aikaa. On ollut niin hektistä, ettei ole ehtinyt kirjoitella. Siitä osoituksena yksi alemman asteikon tutkinto hakusessa. No ei vaineskaan, yhtä saamatonta toimintaa kun aina ennenkin. Tässä nyt kisaennakko Portugalin MM-kisoihin joihin uljas joukkueemme (uusissa ajokamoissa!) suuntaa pejantaina.
Kerranki sattuu säiden jumalat hymyilemään ja Suomessa on kuumaa juuri sopivasti ennen MM-kisoihin lähtöä ja aklimatisoituminen on käynnissä toden teolla. No jos Portugalissa on nyt vielä 10 astetta kuumempaa, niin ei anneta sen häiritä.. Viime päivinä kevyitä lenkkejä päivän kuumimpaan aikaan. Edellisen viikonlopun WRE-kisoissa kaukaisessa Jämijärvessä oli havaittavissa, ettei kaikki toivo ole vielä heitetty varsineen kaivoon. Kuskin huomattavasta ylipainosta huolimatta polkupyöräily voisi olla kulkusellaan.
Kuinka tähän on päädytty? Tällä kaudella on reenattu tähän mennessä palttiarallaa 418h. Siihen sisältyy pyöräilyä noinnikästeen 5000km. Yllätyksekseni huomaan myös pitäneeni 25 lepopäivää. Olisiko alkukesän MC-kisoissa ollut kuitenkin huomattavissa pientä kehittymistä Keski-Eurooppalaisissa reitinvalinnoissa??
Huomenna tempaisen Iiksenportin tempon ja kausi alkaa olla kisojen jälkeen ylimenoa varten valmis. En tosin tiedä uskallanko vielä huomenna korkata tempohaalaria, joka on pyhitetty reeneihin joissa mies tietää olevansa lyönnissä.
Tämä oli tällä erää tässä. Alatunnisteena on huomautettava, että valmentajan laajentuvasta valmennusringistä johtuen MM-karkeloiden jälkeen reeni lyödään tappiin, että valmennusopimus ei ole katkolla.
Kerranki sattuu säiden jumalat hymyilemään ja Suomessa on kuumaa juuri sopivasti ennen MM-kisoihin lähtöä ja aklimatisoituminen on käynnissä toden teolla. No jos Portugalissa on nyt vielä 10 astetta kuumempaa, niin ei anneta sen häiritä.. Viime päivinä kevyitä lenkkejä päivän kuumimpaan aikaan. Edellisen viikonlopun WRE-kisoissa kaukaisessa Jämijärvessä oli havaittavissa, ettei kaikki toivo ole vielä heitetty varsineen kaivoon. Kuskin huomattavasta ylipainosta huolimatta polkupyöräily voisi olla kulkusellaan.
Kuinka tähän on päädytty? Tällä kaudella on reenattu tähän mennessä palttiarallaa 418h. Siihen sisältyy pyöräilyä noinnikästeen 5000km. Yllätyksekseni huomaan myös pitäneeni 25 lepopäivää. Olisiko alkukesän MC-kisoissa ollut kuitenkin huomattavissa pientä kehittymistä Keski-Eurooppalaisissa reitinvalinnoissa??
Huomenna tempaisen Iiksenportin tempon ja kausi alkaa olla kisojen jälkeen ylimenoa varten valmis. En tosin tiedä uskallanko vielä huomenna korkata tempohaalaria, joka on pyhitetty reeneihin joissa mies tietää olevansa lyönnissä.
Tämä oli tällä erää tässä. Alatunnisteena on huomautettava, että valmentajan laajentuvasta valmennusringistä johtuen MM-karkeloiden jälkeen reeni lyödään tappiin, että valmennusopimus ei ole katkolla.
torstai 22. huhtikuuta 2010
Balaton
Eilen selvittiin hieman venähtäneeltä Portugalin reissulta suoraan Unkariin. Kaikki kamatki löys perille. Se on toisaalta vähän hunompi juttu, ku nyt on tällä keikalla noin 20kg liikaa tavaraa mukana. Onneks se tekee Finnairin taksoilla vaan 400€.. Mutta asiaan. Tänään sompailtiin modeli Jussin kanssa reitinvalintoja testaillen ja hyvältä näyttää. Nopeita polkuja, joilla voi hyödyntää hyvin hapottuineista jaloista löytyvät molemmat watit. Lisäksi löytyy tiheitä kohtia, joissa voi eksyttää itsensä niin pahasti, että pois löytää vaan auringon ja muurahaispesien avulla. Niin ja välillä on nousuja, joissa voi tukehtua taluttamaan akkamaisen hapenoton ansiosta. Mutta samankaltaisia elämän faktisia tosiasioita ilmenee muuallakin. Joka tapauksessa odotan innolla tuttuihin Koloskan maastoihin ryntäämistä ja sunnuntaista kotimatkaa...BUHAH!
En oo jaksanu enää päiväkausiin kaivaa kameraa esille, niin laitan pari talvista kuvaa Lumitoukolan veikeästä talkooväestä.
Näkyy Finnairin Customer Servicessä..
En oo jaksanu enää päiväkausiin kaivaa kameraa esille, niin laitan pari talvista kuvaa Lumitoukolan veikeästä talkooväestä.
sunnuntai 11. huhtikuuta 2010
Shaves
15h matkustusrupeaman päätteeksi saavuimme aurinkoiseen Chavesiin. Fillarit nopeasti kasaan ja sännättiin Jussin kanssa tutustumislenkille. Lähes yhtämittaista nousua tunnin verran lähimpään mäkeen ja kääntö huipulla 920 metrissä. Ohjelmistomossa viikon verran intohimoista polkupyöräilysuunnistelua. Uskon harjoitteiden sisältävän myös nousumetrejä. Hotelli on pätevän olonen ja netti ei maksa 20€/vrk.


Tilaa:
Blogitekstit (Atom)